hohohoho

Jag började faktiskt städa men sen fann jag min kanalväljare som har varit borttappad i 2 år i en korg fylld med garn så då blev jag så glad och var tvungen att sluta städa. Roar mig i stället med att redigera lite bilder och titta på:


Höhöhöhö älskar den här typen av filmer!

Här är förövrigt min nya superjuliga tröja:


Önskar verkligen att jag kunde adoptera en lillebror eller kanske två från mitt fritids så man kunde ha kul här hemma också. Vet verkligen inte vem jag skulle välja men någon som är en blandning av busig och kjamgo så att man får lite av allt :)

Här är en av bilderna jag redigerade, gillar verkligen picasa, det är så sjukt enkelt att använda så ladda ner det suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback