Harajuku girls

Tidigare idag på tåget var det en gravidkvinna som plötsligt verkade må extremt dåligt. Blev livrädd att hon skulle föda precis där, mitt framför ögonen på mig! Folk föder ju ungar kors och tvärs nuförtiden så risken att råka ut för ett barnafödslande är ändå rätt stor. Jag jobbar visserligen rätt bra under pressade förhållanden men att se en unge klämmas ut ur en vagina är inte direkt vad jag skulle kalla en hälsoboost för psyket. Slutligen visade det sig att hon bara behövde spy lite i en soptunna. Vi får hoppas att det blir en söt unge med tanke på alla besvär :D
Melina, me and Frankie satt för ett tag sedan och diskuterade vem man ville ha som morsa/farsa och vilka som absolut inte skulle kunna handskas med en unge. Mullan knep första platsen som mamma mitt framför ögonen på Fruttan som blev tvåa mest pga. att hon lånar pengar av folk lite hipp som happ. Tror att Julia G hamnade överst på listan över mammor som man ej ville ha och tror bestämt också att Robin Hjelm blev lycklig etta på pappa listan (oönskade pappor alltså). Linus "Limpi" W vann i allafall väldigt stort som en underbar pappa. Kram till alla blivande föräldrar.

På jobbet, om man nu kan kalla det ett jobb att spela lite fotboll och leka lite allmänt med sköna kids, hade jag lika kul som vanligt. Häromdagen hände något galet, alla barn blev helt mega-sexuella. Det började med att några brudar hade läppglans varpå Olle utbrister: Akta er killar, tjejer är livsfarliga när dom har läppglans!
Sen sprang alla tjejer runt och fnittrade och jagade killarna med läppglans och sen helt plötsligt var jag ensam kvar med killarna varpå det visar sig att en kille tycker att jag är jättesexig, en annan tycker att mina bröst är jättestora och en tredje vill knulla med mig. Herregud herregud när blev 8-åringar så utvecklade egentligen?? Fnitter fnitter
Mitt jobb är så kärleksfullt, jag blir helt varm i hjärtat av alla dom här underbara barnen <3 Idag så frågade Mattias, som förövrigt är lite av en favorit eftersom han är så extremt normal, mig om varför alla är så kära i mig och då sa Jonathan att hans storasyster är kär i mig. Jaha vad ska man säga liksom, kul att man faller alla kön i smaken :D Tror tyvärr aldrig att det kommer bli vi två....
En annan grej som är kul är att prata med tjejerna i trean och fyran om vilka killar dom gillar blabla och sen är det ju alltid spännande att höra om vilka som gjort långtradaren bakom skolan! Är avundsjuk på att dom kan gå runt med massor av high school musical grejer utan att det blir larvigt. Skulle dock kunna påstå att Hannah Montana är ännu populärare än HSM.


Nej nu tänkte jag kanske försöka ta mig upp ur sängen och städa mitt rum. Det tar emot eftersom:
1. Det är svinkallt och jag använder inte element vilket gör det ännu svinkallare
2. Gillar inte att städa
Ska belöna mig själv med att titta på systrar i jeans om jag klarar hela rummet ikväll, jag är nämligen lite av en världsmästare på att skräpa ner. I mitt rum har ingenting någon bestämd plats utan man bara slänger det där det passar bäst. Om man tex. håller i ett äppelskrutt så släpper man det helt enkelt bara där man står och låter det ligga där tills det dyker upp bananflugor och andra djur (vilda). Nu ska det i allafall bli lite fint till jul för jag har varit och tittat ut julpynt idag.



Apropå vilda djur kom Cattap och jag på en kul lek för några dagar sen, man byter plats på folks kaniner, stänger in katter i kaninburen och bäst av allt schasar in rävar genom kattluckan.



Saknar:

Josseph
Sara Sandahl
Lebbarna i norge
Bork De Lauer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback