här händer det grejer... eller inte!

idag var jag lyckligt tillbaka på mitt gamla jobb. Kidsen var ooootroligt kjamgoa just idag vilket var underbart. min kusse jobbar även på samma skola vilket förbättrar läget underbart mycket. Ibland är children alldeles för fina som idag när vi spelade Vem där. Då undrar en om Paul är en tjej eller kille varpå det andra barnet svarar att Paul måste vara kille för han har skägg. Men då tycker alla ungar att skägg kan tjejer också ha för det har rektorn. Jag fnittrade lite mest eftersom ingen verkade tycka att det var ett dugg onormalt att rektorn hade skägg. Världen blir verkligen mer och mer öppen för främmande saker, när jag var lika liten tyckte jag att rektorns skägg var sjukt och lite lebbigt. Längtar till lördag då jag ska äta en romantisk middag med några älsklingar från min gamla klass <3

Nej nu ska jag kila och titta på skönheten och odjuret. Har förövrigt varit på fs idag, är sämst på kordination men ibland är kusin underbart bra att ha (har varit en väldigt kusinigdag) för vi kunde fnittra lite ikapp. 

I natt drömde jag att min blogg hade typ 2500 läsare. för någon blogg som var typ bajsaaaa.se hade tipsat om mig. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback