vi är sämst

Jag var verkligen galet optimistisk igår. Hade t om. anordnat ett karnevaltåg genom stan som skulle fira. Men icke sa nicke. Trist att en förövrigt trevlig kväll måste förstöras. Kvällen började super med att Jullan ville att jag skulle köpa ut :D Jippie! tyvärr var det aaaaas lång kö så det sket sig men sen satt vi och drack öl mm i Berzelii park. Jessica B fyller nämligen 20. Welcome to the dark side! 
Matchen såg vi i allafall på en uteservering. Tyvärr blev det inga glädjetjut. Två gånger blev publiken glad, när Mongo Kim kom in och när Allbäck kom in. Tyvärr satt en skåning precis i vägen för Mallan :( Varför hejar han ens på Sverige om han är från skåne??
När jag insåg att vi skulle förlora kändes det helt tomt och Mallan och jag gick hem. Eftersom jag grät fick Ma trösta mig. Tack du är gullig. Träffade sedan några ur min gamla klass, det var underbart.
Varför måste Sverige vara sämst??? Dags att byta färger till rött och grönt! Portugal är i allafall ett lag att lita på.
Nu ska jag snart bege mig hem till Jullan för att leta upp min pb-box i hennes källare och så är hon så ooootroligt mullig och lånar ut Gossip girls till mig :D:D:D:D Måste ju ha något att göra på Åland. Kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback