pånyttfödd

Har varit på SB idag och köpt ööööööl. Det kändes väldigt speciellt. Nu kan man supa ner sig hur mycket och exakt när man vill. Inte för att jag kommer göra det men ändå. Kul att möjligheten finns.
Börjar känna mig redo för match snart! ska först bara shoppa loss lite granna för imorrn drar jag till landet och när jag kommer hem får jag aldrig mer handla något, i allafall inte på 4 veckor. Tips på vad man fyller ut tiden med??
En annan sak som är jobbig är att min mamma är jobbig. Jobbigt värre! Tjatig som bara den är hon också. Som igår när man försöker koppla av framför Italien-Frankrike. Då tvingar hon både mig och farsan att skriva tackkort från studden. Det tog huuuuuuuur lång tid som helst och hela kvällen var förstörd. Ska ställa in en teve i badrummet så att man kan ligga i badkaret och kolla på teve. Helt perfekt. synd bara att huden kommer bli helt skrynklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback