holabandola

Min studde var helt underbar! Ska minnas hela dagen resten av mitt liv. Den bästa stunden var i allafall när vi sprang ut och man fick massoooooooooooor av saker runt halsen. Det var alldelles för mycket vänner där, gååååååååå hem! skämta :D Varmt var det också så jag kan ha luktat lite svett, fråga mallan om det.
Fick i allafall en massa presenter :D Nu när jag är arbetslös och inte längre har någon häst vet man ju inte riktigt vad man ska göra. Min första dag i verklig frihet är alltså idag när alla andra går till skolan/jobb och när andra stackare måste ta hand om hästar. Vaknade och kände enorm frihet, hällde upp ett glas vin och tog lite brieost. Ska ägna dagen åt att titta på dool och mina presenter. Ska bli kul! Ska även gå 1 mil för att sysselsätta mig. Eftersom att vi har galet med mat kvar ska jag åka hem till Fam.Smedman med lite rester. Morsan hade köpt ca 5 tårtot med brieost.. Vet inte hur hon tänkte men som Josse sa, nu kan jag ju lägga det som blev över i sängen och sova på :D smaskigt.
Var på bio med spongan igår och såg en helt underbar film, Brudens bästa man eller nåt sånt. Tror att både Ci och jag blev lite kåta eftersom att Patrick Dee var med. En ny regel när man sitter i en biosalong är att fråga: Vilken person skulle vara jobbigast om den kom in här nu? Eftersom Ci inte kunde svara så svarade jag: Min mormor......eftersom att hon dog för typ 5 år sedan!!

Här är en liten lista över andra saker jag kan göra nu när jag är så ledig:
Blogga (min blogg var ju på topp när jag inte gick i skolan)
Jaga kändisar och fota och sen tjäna pengar
Dricka alkohol
Shoppa
Titta på teve
Måla vackra tavlor

Efter en snabb titt på listan inser man ju hur ooooooootroligt givande livet kommer bli i fortsättningen.
Jaha önska mig gärna en underhållande dag. Ska verkligen göra allt jag tycker om att göra idag och resten av sommaren. Behöver en fest ikväll, alla dagar är lördagar från och med nu :D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Marie Amanda

Tjohopp, så fin blogg du har!

Sjekk ut min da vel :D

keep on shining.

Klem fra Marie Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback