wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee

pratade precis med Mallan och Jo på msn, helt galna tjejer. Dom kommer i allafall 10 April, wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee
Kommer bli helt dunder kul! Dom är verkligen två helt sjukt sexiga tonåringar (mallan är dock vuxen = 20)
Tyvärr kommer Jo också vara vuxen när hon kommer hem *lessen* Tur att jag är så mogen så att man kan hänga med dom på lite vuxengrejer, museum, opera mm.
När kommer Cissi Spong hem?? Får aldrig chans att snacka med snutten..
En till sak jag saknar väldigt mycket är när Mullan säger: men herregud! Just nu både ser och hör jag Melina säga det här, känns fint. Det är den sista bilden jag vill ha i mitt huvud när jag dör.
Måste höra med Mullan om hon har utvecklat sin begravning något nu när hon befinner sig så nära havet, kan ju hända att hon upptäckt nåt nytt sjödjur som ska vara med. Hoppas i allafall fortfarande på att det är jag som är Sebastian (kräftan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback