Älskar bitterhet <3

Idag var jag i täby c, kände mig lite allmänt irri och inte blev det bättre när jag fick sällskap av en hel familj som snackade dalmål. Spyr galla. Bestämmer mig för att åka ner i rulltrappan för att slippa det här. Vad händer? Jo en ful dalaunge har tydligen aldrig åkt rulltrappa och är livrädd för att gå på, föräldrarna tycker att allt det här är superskoj och verkar inte inse att det kanske finns människor som har bråttom eller annat att göra en ledig dag än att stå och kolla på en äcklig unge med ful dialekt. Men liksom hallå varför ska vi normala människor behöva straffas för att det inte finns rulltrappor i dalarna? Blev tusen gånger bittrare när jag missade bussen med 1 min. Vill döda alla ungar från dalarna. Extremt irriterande med människor som går sakta på gatan, i en affär, tunnelbanan mm. Move bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback