måtte djävulen ta alla fruntimmer

Idag är en bra dag, som dom allra flesta dagar men just  den här känns lite extra trivsam. Har en del planer för veckan, har bestämt mig för att hoppa över fastan eftersom det kändes rätt plågsamt. Men helt utan plåga tänker jag inte låt mig vara, ska tvinga mig själv att gå 1 mil varje dag den här veckan och om jag inte gör det så måste jag stryka en sak från önskelistan. Då skulle man ju kunna fuska och skriva dit massor av saker man inte vill ha men icke sa nicke. Regler är till för att följas! Och jag gör aldrig nåt man inte får, folk brukar t.om prata om mig som Lo del Justitsio!

Har besökt lite butiker i stan, hittade ett par skor och det är redan äkta kärlek mellan oss. Önskar mig dom galet mycket! Fann även en sjukt soft klänning på Beyond Retro. Den är intensivt rosa i paljetter och liksom bara skrek efter mig när jag kom in men tyvärr så är min ekonomi för ostabil för rosa klänningar. 
Senare så meatade jag Spoon väldigt snabbt i TC och sen så meatade jag vidare med Jempa som shoppade julklappar. Högintressant dag!

Mmmm vad kul det ska bli att gå ut i kylan nu MEN, spänningens ögonblick närmar sig, när jag kommer in ska jag titta på en film :) Filmer jag varit sugen på hela dagen:

Sunes sommar




Superbad




Jag vet vad du gjorde förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback