tillbaka till det hårda livet i täby kommun

Klockan är 07.30 och jag har redan varit uppe i en timma. Om man ska se det ur ett sanningsenligt perspektiv så kändes det ungefär lika jobbigt som att bära en elefant att gå upp i morse. Kände mig som 80 bast, ser ut som en hög med bajs. Vill bara pannera mig själv och sen steka fläsket i en stekpanna. Men vem känner inte så en måndag i december när allt är så mörkt att man börjar ana blindhet?!
Idag ska jag i allafall till badhuset with the kids på skolan. Det var ju favoritet när man var liten men just idag känner jag mig smått omotiverad. Har sovit absolut inte mycket i helgen. Jag var ju yngst på rummet och så, kände att man måste upprätthålla en viss profil. Önskar verkligen att alla fick se mig nu för så ljuv och vacker är jag. Men chansen att möta någon man känner i den här kommunen är väl ungefär hundraprocentig så drömmen kan bli verklighet. Puzz

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lotten, next time.. massage + libresse

Postat av: Jossan

Lotten, next time.. massage + libresse

2008-12-01 @ 20:24:28
URL: http://juttans.blogg.se/
Postat av: lo

haha ja jag lovar :D Ser verkligen framemot det

2008-12-01 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback