stackars stackars mig

här sitter jag och surplar i mig lite saft. Är sjukt sjuk idag, har feber, någonstans mellan 40 och 50 grader. Ingen som vet helt säkert för termometern pallar inte trycket så sjuk är jag!!!! En glädjande sak är dock att jag har blivit tilldelad nobelpriset i biologi, det är tydligen ett biologiskt under att mina organ fortfarande pumpar med så mycket sjukdom i kroppen. Priset får jag om ett år men då räknas jag redan vara död så jag har bett Melina hämta mitt pris och även hålla tal (håller på att skriva det nu). Har även gjort lite av ett testamente där dom bästa av mina ägodelar delas ut bland vänner och bekanta:

5 Twist a braid - Cattap
En brieost och filmen jul i kapernaum - Melina
Min okända dotter som jag fick under mitt korta äktenskap med en oljeshejk - Malin
Handväskor i alla storlekar och ett rosa jockeyöverdrag - Bjärt
Rysk pälsmössa och Magnus Hedmans autograf - Crilleboy2
Trosor och Deodoranter - Jullan
En bild på Tommie Dee (naken) som litet barn - Cissi Spong
Lerduvegevär och en beggad daimtårta - Niwi
Tamponger - Mannica
Bh:ar - Pamela A/Louise Rocco
Sunes sommar-filmen - Jempa
Lila fluff-tröja, kan användas sommar och vinter vid speciella tillfällen - Jobe

Ovanstående har även rätt att välja ut valfri kroppsdel att ha i sitt hem som prydnad och Melina Em har även rättigheterna att publicera en dokumänter om mig och ni får alla äran att attenda min begravning. Kram

Vem hade kunnat ana att 2008 skulle avslutas på detta, högst tråkiga sätt?! Usch och fy ska nog återgå till sängen nu och tycka synd om mig själv. Den enda korta stunden på hela dagen som jag mått någorlunda okej var när jag åt glass i stora lass och tittade på en match med Manchester United.

Kommentarer
Postat av: Ärver Sunes sommar

Känns tråkigt att behöva ta del av denna tråkiga nyhet. Ser ändrå fram emot att:

1. Få ses i en dokumentär

2. Få Sues sommar alledles gratis

2008-12-28 @ 20:26:53
Postat av: Louise

Jag ser verkligen sjukt mycket fram emot att få ärva dina bh'ar. Känns riktigt bra, när beräknas de anlända?

Postat av: Sassa

Okej ar jag utesluten i din kompiskrets nu eller?

2008-12-30 @ 08:16:03
Postat av: mallan

stackars sassa. du kan få det där äckliga barnet jag ska få!

2008-12-31 @ 13:48:49
Postat av: sassa

mmm det vore snallt. kan du foda med lo?

2009-01-03 @ 07:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback