Man kan inte hälla för mycket brännvin i kvinnor, det är som att ha krut i tobaken som man brukar säga i ångermanland

För den som kan gissa var jag fullt upptagen med att titta på Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö igår. Det är verkligen en toppenbok/film fylld med citat som jag själv önskar att jag hade skapat. I vilket fall så hann jag inte blogga vilket jag kan tänka mig tog väldigt hårt på dom flesta. Crille var inte bara lite besviken, när han vaknade på morgonen var han sugen på något snaskigt och gick genast in på min blogg men neeeeeeeeeeeej ingen uppdatering tänkte Cristopher Robin och tog livet av sig. Vilken svikare jag är! Ännu mer hushållsarbete för arma lilla mig....

Idag är dagen D på min julfirartid, när jag precis som alla andra tar del av aaaaaaaaaaaaaaallt gott och onyttigt som finns att äta. Har nämligen ätit väldigt lite över jul för att få plats i en speciell röd klänning. För att ni ska kunna sätta er in i det här så kommer en lista över det jag åt på självaste julafton:
1 sillbit, 1 laxbit, 1 prinskorv och 1 köttbulle.
Farmor tyckte så synd om mig att hon erbjöd mig lutfisk *vomit*. Damen vägrar inse att det smakar skit!!!!!!!!!!! (I allafall i min mun). Sist jag gick med på den här knäppa idén att smaka lite fick jag världarnas största lass uppslevat. Det var bara att försöka muta någon av kusinerna att äta upp det i smyg, en hunka är det ju värt att slippa!

Jaja igår var jag i allafall på tegel, precis som en miljon andra människor. För er som aldrig har varit på Tegelbruket så är det ett underbart ställe där många människor har haft mycket kul. Här bjuder jag även på en bild från VIP-hörnan (väldigt udda placerad btw) Sjukt soft och normalt gäng som Jobe fångat på bild


Ja ni kan ju tänka er hur mycket underbart som händer på TB!
Var dock väldigt bitter igår (man får aldrig bra fyllor på tom mage) viskade tydligen i Cattaps öra att jag hatade alla och ville åka hem. Och hem, dit åkte vi till slut och då blev det dags att länsa kylskåpet på julmat. Catpower och jag var som två lyckliga barn under den vildaste julklappsöppningen, vi fnissade och käkade och drack julmust tills det (nästan) stod ut genom öronen.
Nu känner jag mest att det här med mat är väldigt överskattat, vill helst bara lägga mig ner på golvet, skrika: Punx not dead och sen kräkas på något jättedyrt, typ Mona Lisa eller annat arnrikt historieföremål.
Känner mig i allafall jättebisse på mig själv att jag inte drog ett så himla roligt skämt jag kom på häromdan. Man går fram till en kort person och säger: Hej vill du att jag ska beställa till dig i baren? Jag tänkte om du inte når upp till bardisken...  Hohohohohoho nu fnittrar jag i hjäl mig, bäst att sluta innan det händer en allvarlig olycka.

Cattap sover fortfarande, hon lider av dåligt morgonhumör och som man brukar säga: man ska inte väcka den björn som sover. När hon vaknar ska vi hämta upp hennes bil och sen så tänkte jag mig lite mellandagsrea och senare ikväll så är det lesbiskmiddag/afton med två ûber sexiga blondiner (?) Molle och Jo. Så det blir helt enkelt Jo, Lo, Micke och Molle :)
Håll er även uppdaterade här för jag hade nämligen tänkt att lista den, i min smak, äckligaste julmaten. Men fyyy säger mamma nu, man får inte säga att mat är äcklig, bara ogod! Gud jag är så ouppfostrad, borde skickas i husmorsskola!

Men see yah guys kisses and hugs GIRLIEFIRLFRIENDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback