Good catching up!

Igår var verkligen lite av en galen tisdag. När jag jobbat klart gick jag hem till Charles, vi dj:ade lite granna vilket kändes rätt coolt. Sen bestämde vi oss för att gå till Täby C men på vägen gick vi förbi en skola som hade rast och vi startade en tävling. Den av oss som kunde få flest nummer av 13-åriga tjejer slash killar skulle få en pizza som förloraren skulle vara tvungen att tigga till sig av en pizzeria. Förloraren var även tvungen att köpa en jättestor cola och sedan äta något äckligt ur Charles pappas kylskåp som aldrig används = risk för möglig mat. Det här blir en enkel match tänkte jag och gav mig av på jakten av småkillars nummer. Tyvärr lyckades Crille få ungefär 5 nr mer än mig eftersom han lovade att köpa ut. Som tur är så är jag väldigt älskad av pizzeriaägare så det var inga större problem att fixa den här pizzan. Lite jobbigt var det i allafall att sitta och titta på när C åt och ännu värre var det att behöva äta ett ruttet ägg. Blääääääää!


Efter att ha tittat på GG ett tag så ringde Crilles polare, också arbetslös, han satt hemma och krökade ner sig. Helt ensam hade han suttit där sen tidig morgon så vi kände oss skyldiga att ställa upp i nån slags arbetslös förening. Tur att lonely boy, som vännen var tvungen att kallas eftersom att vi andra är lite hooked på Gossip Girl, hade varit på ålandskryssning. Vi låg alltså mest i soffan, drack bira och lyssnade på musik från Titanic. Blev i allafall berusad och senare även strandad i Solna. Kul att det typ inte går att ta sig därifrån efter kl 1 på natten. Jaja tänkte jag problem i trafiken är ju en av mina specialiteter och om det mot all förmodan skulle gå dåligt så är det väl ändå Råsunda man ska dö utanför. Självklart kom jag ju hem, efter lite olika trippar runt i stan, gick bl.a en liten fönstershopping på drottninggatan. Kom fram till att jag skulle kunna bli avsläppt i den djupaste skogen i Norrland och ändå hitta hem!

Lonely boy är en arbetslös man som vet vad man sysslar med på fritiden!


Idag har vi i allafall planerat att spela guitar hero hela dagen och imorgon ska vi på kryssning. Jippie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback