hojhoj

här sitter jag nästan döendes av trötthet. Har nämligen jobbat väääldigt mycket heltid den här veckan men ändå längtar jag inte efter arbetslöshet. Idag är det dags för luciafirande, känner mig lite orolig eftersom föräldrarna ska komma och titta och den här klassen är verkligen klassen från helvetet. Dom är små monster men även lite nallebjörniga och det är därför jag älskar dom så mycket!

Igår började jag med min förnyade julklappslista, har redan hunnit tröttna på allt det som stod på den gamla. Passade på att ha en snabblektion i hur enkelt det är att skriva en önskelista för min pappa som aldrig önskar sig något. Först skriver man ner allt man vill ha i världen, stryker det som är totalt orealistisk, sedan stryker man det som man kan tänka sig att leva utan och då återstår bara önskningarna!
Hitills har jag kommit fram till att jag önskar mig tickets till när coldplay spelar på stadion i augusti. Det kan jag absolut inte leva utan!!! Tror att tom. DiggiLo skulle ha svårt att planka in så biljetter måste köpas.


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag tänkte bara höra med dig vilken din favorit julsång är??

Postat av: loo

rockin around the christmas tree och last christmas höhöhöhö

2008-12-13 @ 09:45:25
Postat av: julis kulis

vikken himla tur att vi har dej som uppdaterar om coldplay! längtar redan

2008-12-13 @ 22:41:54
Postat av: lo-vely

ja men jullan har du bokat?? försökte ringa dig om detta!!!! vi måste gå!!!!!!!!

2008-12-13 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback