hej hej, hemskt mycket hej

Är helt slutkörd i mina fingrar efter att ha spelat guitar hero heeeeela dagen.
Det finns så himla mycket bra saker på farsans jobb, inte bara en jätteskön soffa och en stor tv. Förrutom guitar hero har dom även det där idiotspelet med trummor vilket är sjukt svårt men ändå. Jag vet i allafall var jag ska spendera dom närmaste dagarna :) Behöver verkligen träna lite för pappa slog mig med typ 20 000 poäng varje gång. Suck, hatar att förlora!
Det har i allafall kommit en ny kille dit som är från Norrland. Ska höra om han kan spela guitar hero med mig en hel dag. Tycker att det är en vettig arbetsuppgift för honom att underhålla arbetslösa Lo. Vore perfa om han kunde komma med ut på stan och bära kassar och vara lite smakråd som en shoppingassistent. Skulle även gärna se att han dokumenterade en dag i mitt liv, har alltid varit i behov av en kameraman *smile*. Sedan behöver han även vara mingelfotograf när man går ut och svara i min jobbtelefon och boka möten och sånt. Ska försöka övertala pappa till att det här är en bra idé :)

Mitt häng i källaren


Har varit på jakt efter en svans till Micke (min pälsmössa) och för er som undrar så ja det är Micke från Micke och Molle. Han tappade sin svans under Gbg horseshow något år, jättetrist. Hittar i allafall ingen passande svans till honom nu.

Micke då det begav sig:


Micke nu:



Nej nu måste jag verkligen rycka upp mig och bege mig hem till Christoffer Lådman, det är verkligen gossip girl time nu!

Klart slut varningstjut

Kommentarer
Postat av: Louise

Klart slut parningstjut!

Postat av: Anonym

Har precis snackat med en jägare jag känner som lovar dig svansen på nästa räv han skjuter om det skulle vara intressant.

2008-12-17 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback