dan före dan före dopparedan

Men herreguuud det här känns absolut inte bra, att det är jul i övermorgon och det är inte ens snö! Och jag har inte köpt några julklappar. Det hade i vanliga fall inte varit något att oroa sig över men nu är det så förfärligt att det stod i mitt astro att jag kan få problem att hitta dom sista julklapparna så jag måste vara ute i god tid. Suck alltså! Det här med astron är ju ibland lite förvirrande eftersom det står olika i alla astron. Själv brukar jag helt enkelt välja det astrot som är mest positivt, höhöhöhö!

Är sjukt sugen på att åka slalom just nu! Skulle nästan kunna döda för det :)



Kom precis fram till att jag ska skjuta lite på julklappshandlingen till imorrn, ska suprice suprice laga middag till Charles och sen ska vi antagligen se på Green street Hooligans som jag precis laddat ner. Underbar film det där! Måste också planera juldagen, vill nämligen ha en julfest innan tegel och sen så måste ju även årets mest överskattade högtid, nyår, bokas. Kommer antagligen spy och sån skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback