oh my god

har varit med om en helt underbar grej.
Igår skulle jag hjälpa till att välja ut någon som ska bli stallbästis i stockholmslän. Underbar idé, vill också bli stallbästis. Mullan är en stallbästis tror jag.
I vilket fall en tjej hade skrivit en helt underbar nomenering, sorglig men söt.
den lyder så här:
Jag tycker att Lisa blabla ska bli årets stallbästis för hon är den enda som inte hatar mig för att jag ryktar dåligt, tittar snett på mig eller snackar skit bakom min rygg.
Det här känns ju jättesorgligt. Att små stackars jättesöta tjejer blir mobbade för att dom inte kan rykta. Ett tips från mig är att bara sluta rykta. Har aldrig gillat sånt.

BtW Britta i britta och silver böckerna går totally i vår skola, måste ta en smygbild!!!!!!!!!!!!!!!!
ska ordna en guidad visning för folk som är intresserade av att se en livs levande Britta och Silver.
Maila mig för intresseanmälan

Har varit på chokladkurs/teambulding i askersund
alla fördomar som någonsin har funnits om småstäder besannades. Jag är fortfarande chockad.


Btw Känns det som att det är läge att berätta om Jullan i trädet snart. Den brukar locka mycket läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback