snaaaaaark

imorrn på en helt underbart ledig dag ska jag till tandläkaren. stackars mig. Men det finns en möjlighet att min tandställning ska av. buuuhhuu kommer sakna otroligt mycket. Jag tycker faktiskt att det är snyggt med stål i munnen. Har alltid velat ha tandställning och då framförallt väldigt synliga räls efter att Cissi Spongs coola brosha Crille hade en när han var ungdom, jag var väldigt liten men minns detta än idag :D
Trots tandläkarbesöket har jag stora förhoppningar om att hinna hem till Dool<3 Har hört rykten om att Rex är naken!!!!!! Ska även försöka hinna med att stutsa lite med min studsboll som jag hittade tidigare idag. Det var helt otroligt kul att hitta en studsis som man har så mycket roliga minnen av (har ju haft den nästan hela livet)
Ett tips är att studsa studsboll samtidigt som man borstar tänderna, för då blir tandborstningen så mycket roligare *SMILE*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ett fint tips ang tandborstningen!

2007-10-24 @ 20:23:28
Postat av: supah sexy M (cool) nalla ann b

hej kramisen blir superduperglad av att studsa studsbolll, men inte samtidigt som jag bortstar tænderna, jag gør det oftare nær jag bajsar før då 1. kan man sitta en længre stund och studsa efetrsom det tar længre tid æn 2 min (tandborstningstiden) att bajsa 2. kan man stoppa bollen i rumpan

2007-10-27 @ 11:36:04
Postat av: Anonym

hehe bra tips Nalla

2007-10-29 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback