hejhå

ska strax in till staden och dinnera med 2 vänner (den ena har jag ännu inte lärt känna men kommer göra). det blir antagligen något väldigt fint, flådigt ska det vara om jag får bestämma. Hehe LOL!
Dagen till ära har jag ändå klätt upp mig vilket säkert kommer chocka dom flesta.
Såg precis på Glamour, stormar och orkaner det var verkligen tårfyllt. Ridge och Taylor har nu avslutat deras äktenskap (en gång för alla?). Stillsamma små tårar sipprade nerför mina kinder. Efter allt som de två gått igenom hade man ju hoppats på ett lyckligt slut, men kanske finns det hopp?? Jag minns en dag för något år sedan när Taylor "dog" i Ridges famn. Det var så otroligt sorgligt att jag faktiskt grät, tror att det var den första gången jag grät till en skräptv-serie. Med tårarna kom också ett uppvaknande, Glamour är inte skräp, Glamour är en av världens bästa tv-serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback