blääääää

idag började jag med cambridgedieten. i en veckas tid har jag vaknat upp varje morgon med ett leende på läpparna och en lycklighetskänsla i magen. Så mycket såg jag framemot det hela. Tyvärr blev verkligheten inte lika rolig som i drömmen. Efter dag fylld av svett, tårar och spykänslor gav jag till slut upp efter att ha läst på internet att hela kuren blir förstörd om man dricker alkohol. Jaha ja tänkte jag och mådde illa pga alla äckliga shakes jag käkat. Blev dessutom på ett väldigt märkligt humör, jag var fnittrig slash deprimerad om vartannat. Jag föredrar faktiskt att svälta mig själv framför dom här spyorna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love dina dietförsök... :) Du kan snart skriva en bok.

2007-11-22 @ 13:22:58
Postat av: sara

nej jag tycker detta är hemskt och vill bara gråta när jag ser det. om du ska banta gör det på ett seriöst vis annars är det bara äckligt :(

2007-11-24 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback