söndagar är fina dagar

vaknade typ kl 6 och ägnade några timmar åt att vänta på att mina vänner skulle vakna. Vilket dom tillslut gjorde. Vi drog då till boge och hade en väldigt händelserik dag. Grillade korv, lekte att vi satt i koncentrationsläger slash på en öde ö. Mallans mamma skickade med henne täckbyxor. fast det var badväder. I allafall helt sjukt najs, havet var helt spegelblankt och the perfekta vädret. Vi kände oss lyckliga, fast sen blev vi jagade av en svan. Ska lägga ut en film på det snart. Sen drog jag i allafall till golfbanan och det var sjukt najs. Jag är bra.
Nu planerar jag min sommar, jo och mallan ska dra runt i 5 veckor i bil. Jag ska joina i 2 weeks. ca.
Måste åka egen bil för att få med mig all packning. Här är saker jag ska ha med:
Pool
En stor studsmatta
Min optimistjolle för att segla till D-mark och smuggla flyktingar
En plastbåt plus motor för att sälja glass på stranden
En cello (mest för att Håkan ville ha med sig en sån i Sunesommar)
Jaja det var ungefär bara en tiondel av allt jag ska ta med. Funderar på att ta med min flyttande badbrygga med ett hopptorn på.  Vore kul! Lyssnar på sommarmusik också. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att din badbrygga är "flyttande"

2007-03-26 @ 12:47:27
Postat av: sassa

du glömde att skriva upp mig på packlistan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback