Hejhopp

Ska inleda denna blogg med att erkänna att jag har funderat på om jag faktiskt är en dålig människa, finns en del grejer som tyder på det:
Jag är ego
Jag är elak
Jag är kriminell
Jag ljuger

Så nu ska alltså min blogg sluta handla om mig själv och jag ska då mer inrikta mig på roliga historier och andra lite viktigare saker. Måste bara säga att imorgon är Lo the Pluggis back och också the nykterist. Alkohol har aldrig riktigt varit något för mig. Man spårar bara ur totalt. Plus att jag ska skicka min ansökan till en klinik som ska bota all my problems. Så nya jag är snart här!!

BTW Mallan ska på resa till Tanzania. Ska gå på ett viktigt info-möte. Vad händer? Jo ingen mindre än An Ekberg befinner sig på samma möte. Tydligen ska hans son dra med på samma resa. Mallan tar genast reda på lite fakta om sonen. det som kom fram: An plus fru måste tvinga sonen att duscha innan skolan. Han stinker!! Sonen hatar tydligen sin storasyster. Hemskt! hon är gullig!!

Kommentarer
Postat av: A. Ekberg

Skönt att få ha delat med sig lite av sina problem. Nu undrar jag om du har några bra tips på hur jag kan få min lille snuttepojke att duscha? Och ev. börja använda deo? Myckdt tacksam för svar.

Med vänliga hälsningar

AnE

2007-03-05 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback