today is the day

dagen när världens finaste vänner tar studenten!!!!!!!!!!
Tur att Palle är här och hjälper mig eftersom jag är ansvarig för ungeför ALLT!
Ska hugga björkris och sedan pynta hela flaket plus att Fruttan och jag ordnar mottagningen. Får inte glömma liggunderlaget!!! Och förhoppningsvis minns frutt att ta med sig isbitarna som vi ska bjuda på :D
Morsan tvingade mig att köpa champagne, pyttepytte flaskor för 400 spänn!!!! seriöst så döööööööööööör jag!! ÖÖÖHHH har aldrig varit så deppo i hela mitt liv. Förhoppningsvis har dagy-bretarna med sig många flaskor för att spruta, verkar ju sååå himla kul :D
Melina ska få en Wendytidning runt halsen. hur glad blir hon inte?? Kan hon läsa på flaket hihihihi....
Men det händer en hemsk grej i denna tidning. Wendy ser en man som ska köpa en häst av dom rida med hjälptyglar. USCH CRY JAG DÖR! S¨å han får inte köpa hästen. Hemska man!!!
FUck vad den här dagen blir kul! Synd att min brorsa inte kan komma :(
Fast som tur är kommer jag få en liten storebror influation ändå, iform av 4 LÄSKIGA brorsor = BJÄRT (MEST LÄSKIG) Rasmus B (2:a) Rille (stark 3:a) och sist men inte minst den underbara Crillen <3 Han är bara kjamgo med ett tiny inslag av läskighet. Kommer jullans två brorsor?? DÖR!! Hur ska jag klara dagen

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback