heey guys

Har ungefär inget intressant att informera om. Förrutom att jag har ny blogg. Den är cool Tack jag vet!

Gillar också folk som tror att jag heter slash kallas Lo for real. Höhöhö det är ungefär lika seriöst som allt annat jag gör/säger. Lo är fult också, det är ju just därför jag kallas det.

Info about me:
Mina bästa meriter:
Blivit utslängd från Mc Donalds
Fastat i 5 dagar
hoppat från ett berg, ca 13 m, ner i en sjö full med gäddor, ormar och blodiglar.

Massor av fler fina meriter men dom är boring. HejSvejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg blogg ;P haha.. ^^ yee yee

2007-01-16 @ 18:09:07
Postat av: StormenPer

En fin merit är väl i alla fall att du har gett min häst mat en gång?

2007-01-16 @ 18:20:14
Postat av: julia

du är fin lo. väldigt fin. ser fram emot ditt besök senare ikväll

2007-01-16 @ 19:29:52
Postat av: elvira

har också livit utslängd från donken! :D *stolt* haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback