Sjukdom

har varit sjuk några dagar och har då roat mig med att titta på våra bästa år, nåt annat program som jag bara ser för att det är en snubbe som ser precis ut som Body. (Body is the famous rider som hänger runt i stockholmsområdet) I allafall kul att se. Ska berätta för Body att jag sett honom på tv. Och hans vän som är med i Lidl reklamen? Särskrivning!! Buke = best place när man är sjuk. Synd bara att jag alltid blir bannad. ÄR föööör olydig. Love horsetjejerna som hänger på buke dygnet runt. De måste jobba hårt för att få tiden att räcka till. Sen ett annat tips för lonely sick days är att lyssna på Coldplay och ligga i sängen.
Det värsta jag vet:
Särskrivningar. Det är hemskt, plågsamt och hårt mot min själ

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love Bodyn..

2007-02-01 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback