howdie partner

efter att ha levt i helvetet i 2 painiga veckor kan jag till omvärldens förtjusning meddela att Elke is back.
För att ytterligare beskriva vad jag sysslat med ska jag först förklara att jag lidit av depression/psyksjukan.
pga denna svåra sjukdom kunde jag inte gå upp ur sängen = ingen skola :(
Låg alltså helt still 24 timmar om dygnet, lyssnade på coldplay och stirrade upp i taket slash grät stora tårar, VACKRA! Det måste alltså vara så här det känns att vara punkare!!
Är i allafall mucho glad över att denna tid är över. Höll nästan på att tro att jag förvandlats till en normal människa med äkta feelings!? Tur inte!!
Peoples to avoid:
Ridmän
Stureplans Bretar

MvH kjam Ludde

Kommentarer
Postat av: Ma/Mö

kram till dig.
tur att du tagit ditt förnuft till fånga, ludde!
kan vi ses?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback