gbg again

Fin helg med fina vänner. Love you guys,
Resan ner var rätt fin, dock lite seg, catten och spongan var tröga på gasen.
Sassa och jag drack rödvin och kände oss punkiga.
På kvällen drog vi till nåt najs place = dansade galet. Det var faktiskt as najs vid närmare eftertanke.
Spongan var mest packad och jag var minst.
Lördagen hängde vi på såkallad horseshow. Träffade kärleken från förra året, kristoffer.
Dock blev vi ovänner och vi fick gömma oss för galet sura Kri med 2 biffiga vakter som skulle kasta ut oss.
Höhö det hade varit något det!!
Sen drog vi till Gothia och hade ganska kul. Jag parade ihop Sassa med en del grabbar, hon kan inte flirta.
Love hotellfrukost.
Drog hem imorse och blev genast lycklig när vi kom in i sthlm. Konstigt. don´t like stockholm
Hade lite ångest i ca 10 min men jag är ju inte riktigt den som bryr mig om vad people tycker. Jag är ego så huvudsaken är att jag har roligt. och det har jag oftast.
Men jag ska bli nykterist. tror jag..
Min LC (livscoach) skulle älska det. kjamar


ps. micke rävs svans är borta. Fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback