födelsedag

Igår fyllde Mallibu 19 bast!  my best friend! Var på donken dejt med Spongan och Mallan in the evening. Vi kom på en rolig lek. Man skriver Ring mig! i ett sms och masspostar. Det var funny och very spännande. Det bästa med min telebok är att jag knappt känner hälften. höhöhöhö

Har dödligt ont i magen eftersom jag har tittat på gilmore girls konstant i en vecka. Och jess är så galet snygg att man får magont. 2 bilder på mannen med stort M

170959-7hothothot

Var på min fasters 50 års fest i helgen. Jag jobbade som vanligt. Höhöhö kände mig som the outsider. Alla får roa sig utom jag, släktens svarta får. = försökte tänka att det var så. Det var kul! Jag drack whiskey i köket. mådde dåligt efter att min kusin blandat drinkar till mig. Man kan aldrig låta barnen gå loss bland spriten. Men sen dansade vi tills vi dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback