klimatförändring

rätt deprimerande. MEN!!! jag har kommit på en lösning för att rädda jorden. Det är dags att människan äntligen gör det rätta, vi anordnar ett masssjälvmord och låter djuren leva kvar. Skulle kunna tänka mig att vi väljer ut en person (tex. jag) som stannar kvar och rensar upp liken och tar hand om alla små djur. Jag är verkligen den nya Jörgen Loders. Vad försöjer han sig på förresten? någon som vet?

Häromdagen planerade min vän Cissi Spong och jag att bygga ett pepparkakshus ihop med julia G. Kom genast att tänka på att Jullan verkligen är den perfekta pepparkakshus-byggaren. Nu skulle jag vilja att alla som känner Jullan föreställer sig henne, hennes långa tålamod när hon står en hel dag och försöker få allting att passa ihop. Kan verkligen se det framför mig.

Vill till sist bara nämna en liten rad om min underbara vän Sarre. Att man kan ha fel om människor vet hon om vid det här laget. Det sätter sig en kille bredvid henne i en hästbar. Shit vilken töntig kille tänker Sarre MEN!!! det var innan hon visste att han var young rider!  HÖhöhööhöh LoL dom som inte var med eller inte vet att sarre aldrig rört en häst kommer aldrig förstå. Det var ett stort ögonblick i mitt och Saras gemensamma liv. Älskar dig tjejen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LLLLLLLLLLOoooooooooooooooooooooooo...
Varför skriver du aldrig?

2008-01-10 @ 12:58:16
Postat av: Anonym

I'm back!!!!!!!!!!1

2008-01-15 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback