hejhopp

hittade ingen söt etta och fick inte heller ta bort tandställning. Blir väl ett tredje år också kan man ju hoppas på.

Tänkte citera en nära vän till mig (cissi) vid frågan hur hennes dag var

"jo den va fin. vakna 12 drog till tc me jullan vid 2, drog runt där ett tag och allt känndes meningslöst, drog hem"

Skulle skriva en dikt idag, som den poet man är kom jag på en jätte bra, läraren älskade den och alla andra också så nu lägger jag upp den här:

Svart, vitt
Svart, vitt
Svart, vitt
Svart, vitt


hittade ett hatobjekt, en etta som satte sig bredvid mig på bussen trots att jag stirrade surt. liksom hallå ofta man sätter sig bredvid elevråds ordföranden (i allafall soon to be) när man är helt ny i skolan *spy*
Jaja han ska i allafall ha cred för att han var rödlätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback