hejhopp i galopp

Känner mig hög, helt tokigt!! Är i stort behov av att dricka mig full, vilket händer imorrn. Dagen då Melina och Charlotte äntligen möts. Två ensamma själar förenas i en. Hoppas även på att Mulle tänker dricka galet mycket och spåra ur totalt. Ja eller Nej är frågan?

Två underbara saker som har hänt, jag sitter hos frisörern (mitt hår är KORT, allt är borta) i vilket fall kommer det in en man, jag kan dock inte se honom pga massor av hår i hela fejan men gissar på 40 plus.
Han säger att hans mamma ska ge honom pengar idag och att han behöver shampoo. Han frågar vad en flaska kostar och frissenisse säger då 200 kronor.
Man - Åh nej min mamma brukar bara ge mig 100 kronor. Men jag har jätte mycket pengar själv, jag är väldigt rik men tyvärr har jag inte dom med mig idag.
Man går ut. Saknar honom än

Sak nr 2: Mina grannars hundar bestämmer sig för att skälla kl. halv 6 på morronen min sista sommarlovsdag <3 massor av kärlek till er. Vem släpper ens ut en hund innan kl 10??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback