RETARDED

Hade sjukt jävla kul igår!! roligast på länge, jag lovar!! Jag var en bra toastmaster och höll fina tal.
Jag var vackert klädd också. Tema ridläger som både Jo och jag visst hade uppfattat. Plastridhjälm 4life!! Det är ett måste när man är på ridläger hos rené fluck.
Är också VÄLDIGT stolt över att jag, LO liksom, fick den stora chansen att ha en sådan fin stund med Mullan. Helt fantastiskt. En annan fin stund var den jag och Crille S hade. Usch och fy vad det var vackert. Glömmer aldrig det.
Alla var sjukt bra utklädda. Synen av Jo dansandes på scen till retarded låten är rätt så oslagbar. Ska lägga in en bild på henne så förstår ni vad jag menar. VIR bordet var klart bäst och jullan var en bra och very happy bordsvän.
Spongan var en annan sådan. Hon råkade visst somna mitt upp i alltihop och blev utkastad innan varmrätten, på sin egen skiva liksom!!! Tycker synd om dig men vad säger man WAY TO GO SPONGAN!!
Längtar till igår.
Elin K kom också, sjukt soft tjej. Hon förklarade att hon kommit påtänd till skolan fler gånger än hon har varit nykter. Höhöhö I LOVE YOU LIKE HELL!!!

Kommentarer
Postat av: malin

hej dar. greetings from tanzania!

2007-04-06 @ 12:59:20
Postat av: Anonym

MALLAN HÄLSA KLAS EKBERG!!!! I LOVE HIM!! AN EKBERG HÄNGER PÅ TEGEL!!! MISS u pussycat

2007-04-10 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback