Nykter Afton

The night började hemma hos josse b med en fin efterrätt som jag lagat. Tack till mig själv. Kan tänka mig hur jo njuter av resterna just i denna stund. I allafall bestämmer jag mig plötsligt för en nykter kväll. Såg verkligen framemot det och var glad. Nya jag var här för att stanna. Sen kommer Cattap till tegel och vad händer? hon frågar om jag är på en riktig fin fylla. Och jag skiter i min nykterhet. Sedan blev jag i allafall hemskjutsad av Skutts Micke. Tack du är snääll :D Vaknade vid 7 och mådde helvetiskt jävla fittdåligt. Lovade mig själv att aldrig aldrig mera dricka. Lyckades mot alla odds somna om och vaknade pigg och fräsch som alltid. Mitt vanliga morgonhumör var tillbaka *smile* I kylskåpet hittade jag en jävla massa käk, morsan och farsan har haft nån slags italiensk-afton med en massa italian stallions. I allafall är det lika med god mat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback