Hejsan svejsan

Idag har Mallan, Jullan och Claes kommit hem JIPPIE TJOHOO!!! ÄLSKAR ER SÖTNOSAR
Har saknat er galet mycket. (dom har suttit i afrikanskt fängelse) Dom mördade en nigger så då blev det långt straff, hela 12 dagar. Välkomna hem era jävla massmördare

Har en ny grej på gång. Ska då först kolla igenom min skolkatalog och pricka för lite lämpliga kandidater som ser lite ensamma ut. Sedan spanar jag in dom i skolan och väljer ut skolans mest ensamma människa.
Och blir då dennes fader. Jag väntar efter lektionen, vi äter i matsalen ihop, jag presenterar han/hon för lämpliga vänner och mest av allt så lär jag ut allt som är viktigt att kunna i livet. Sedan blir då den här personen en kopia av mig och vi blir om möjligt ännu coolare.
Jag verkligen älskar nördar. Bjöd in skolans största nördgäng på retardedskivan. Vilket är lika med att jag har haft ett helt samtal med dom =) FETT COOLT !!! TJOHO LYCKLIG!!
Hatar alla som tror att dom är coola utan att vara det.

Kjamisbananis

Btw: Min favorit person var igår lämpligt klädd i mini små hello kitty shorts och högklackade skor. Samtidigt som hon jobbade som banpersonal på en tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback