Det bästa

Okej jag är medveten om att jag kommer låta ganska tråkig nu men det bästa jag vet just nu är att åka hem från skolan efter en rolig dag (hittills har faktiskt alla dagar varit roliga och intressanta) och lyssna på Filip och Fredriks podcast. Plugga lite när jag kommer hem, gå en kvällspromenad och andas höstluft och njuta av mörkret och sedan dricka te. Skönt att man kan bli lycklig av småsaker! Som ni redan vet blir jag också lycklig av tv-serier och om fyra dagar börjar Revenge :) Har även hittat en ny kärlek: Downton Abbey! Engelsk landsbygd, brittisk överklass, tweed-kavajer och rävjakt. Förstår inte hur jag kunnat missa detta!!? Igår såg jag även en helt stört bra film. Så sjukt rolig och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback