Wihooo

Älskade Gossip Girl-finalen! Nu ska jag släppa detta galna beroende. Men jag kommer sitta bänkad i september när säsong 6 är tillbaka. Det är bekräftat att det blir 10 avsnitt till och med en ny screenwriter!!!! Josh Schwartz ägde och gjorde den här serien epic men sen lämnade han över till Josh Safran som har förstört exakt alla karaktärer och alla relationer den här säsongen :( Men nu ska Safran göra Smash istället. Stackars alla som gillar Smash men tur för mig :) Hoppas på att hon som tar över kommer göra GG till en episk serie igen. Hon skrev finalen bra iaf! Hoppas hon kan få alla karaktärer att bli lite mer säsong 1 igen. Jag har saknat Blair Waldorf den här säsongen! OCH SNÄLLA KAN CARTER BAIZEN KOMMA TILLBAKA!!!! Dan får gärna flytta långt långt bort och så kan Serena bli lycklig med antingen Nate eller Carter. Tror jag är mest team Scarter iaf!




Men som sagt mitt gg-bereonde kommer att dö ut lite granna. Men jag kommer älska Chuck Bass resten av mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback