Serier

För er som har missat det: jag älskar serier! Kan ibland älska serier lite för mkt, visserligen är allt det löst nu när Gossip Girl har semester men ibland kan jag bli besatt. Just nu kollar jag inte särskilt intensivt på någon serie, lite breaking bad ibland (väldigt bra), lite Revenge ibland (gillar väldigt!!!) och något avsnitt av The good wife någon gång ibland. Men ska börja kolla på något nytt men kan inte riktigt bestämma mig, just nu står det emellan:
*The Killing - för jag älskar kriminalserier och Joel Kinnaman är med = coolt för den som inte fattar det!
*Once upon a time - enbart för att Sebastian Stan/Carter Baizen är med.
*Smash - för att se vad Josh Safran kommer förstöra nästa säsong :)
*Girls - för att den handlar om ett gäng tjejer som är slacksers och ligger på soffan och dricker öl och spelar tv-spel. Kommer känna igen en del av mig själv och en stor del av mina vänner :)
*Sopranos - för att det är Sopranos liksom. Den ska vara sjukt bra har jag hört.
Eller så kollar jag lite mer intensivt på Revenge eller återupptar Blue Bloods. Gillade faktiskt den serien rätt mkt!


Får fundera på det här tills senare ikväll, ska nämligen plugga intensivt först.
Egentligen vill jag göra följande saker den här helgen: Gå på tegels legendariska onsdagar, åka till Åland imorrn och hänga och gå på Arken på Fredag och sen hem lördag för att Sarah B har grillfest på verandan. Istället har jag på ett moget sätt kommit fram till att jag ska göra följande spännande saker:
Plugga varje dag, sova tidigt, träna och plugga lite till. Super... Hade verkligen sjukt gärna velat gå på Arken på fredag :(:( Men jag ska gå på Sabbes grillfest iaf, något kul måste man unna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback