GG

Jag kan erkänna att mitt gossip girl-beroende gått lite för långt eller mkt för långt. Det är sjukligt, jag vet, men nu är det bara en endaste liten vecka kvar till finalen så efter det får jag mitt liv tillbaka, då ska jag köra lite rehab och bli normal. Men tills dess så måste jag få freaka ut!!!!!!! För jag lägger mig ner på marken och avlider om Chuck och Blair inte är endgame i finalen!!! Jag kommer grina ihjäl mig om hon väljer Dan Humphrey :( Väljer hon Chuck kommer jag grina ihjäl mig också! Jag kommer vara ett nervöst vrak i 7 dagar till och efter det är jag antingen brutalt deprimerad eller otroligt lycklig! Fem år kan inte bara vara bortkastade, snälla.... Och ja jag har erkänt att jag är världens största nörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback