Den där känslan

När man lagat mat i 2 timmar och inbillat sig att allt ska bli sjukt bra, så bra att per Moberg förmodligen kommer känna lukten och kommer över bara för att få beskåda mästerverket, och så blir allt en total katastrof och köket ser ut som en krigszon.... Men jag vägrar ge upp, en vacker dag blir allt precis som jag tänkt mig och hela världen blir vacker!
Positivt är iaf att kl är 21:47 och jag är fortfarande mycket vaken! Idag slår jag rekord i att stanna uppe länge!
Har jobbat i Hallunda idag. Det låg sjukt långt bort i områden man aldrig besökt förr men omväxling förnöjer! Jag hoppas bara att jag ska vakna upp en dag och få tillbaka min glöd, min vilja. Just nu är jag så omotiverad att det är löjligt. Jag kanske har tur och vaknar upp en dag och känner suget och glädjen igen. Men gör jag inte det så går livet vidare, då får jag göra något annat med mitt korta liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback