Super!

Det är verkligen super att ha lösenord på bloggen, nu är jag fri att skriva exakt vad jag vill :D Jag kände mig inte riktigt bekväm med att alla kunde läsa, speciellt inte min mamma.. Jag skriver för mina vänner, inte för föräldrar. Nu kan jag äntligen sluta känna mig tråkig och präktig, så fucking jävla skönt (Kommer försöka svära ganska mkt nu). Jag kan också skriva att det bästa som hänt mig är att jag slutade på mitt förra jobb. Det tog sin lilla tid för jag kände en enorm tacksamhetsskuld mot jobbet och framförallt mot den personen som såg till att jag kom dit. Ibland har man tur och träffar en människa som tror på en och som får en att inse att man är och klarar så mycket mer än man tror. För det är jag alltid tacksam resten av mitt liv.. Hade det inte varit för det jobbet hade jag fortfarande serverat kaffe och inte haft en blekaste om vad jag ville göra med mitt liv. Och den personen jag är nu är så mycket mer än innan att det knappt går att beskriva! Men hursomhelst slutade jag till slut och det är jag så glad över nu :) Jag har lärt mig ganska mycket, jag vet tex att det är väldigt roligt att vara väldigt engagerad men att jag heller aldrig ska bli så involverad att jag känner att jag kan sluta och gå vidare. Ibland behöver man andas ny luft! 
 
Något annat som behöver inspireras och få lite ny energi är min träning. Jag har helt kommit av mig både vad gäller träning och hälsosam mat. Jag mår verkligen inte bra av att vara lat och stoppa i mig skräpmat, det är verkligen något som förstör lite av mitt liv och också lite av min person. Jag känner mig helt enkelt ganska värdelös när jag äter och tränar dåligt... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback