Semester!

Idag är jag lite sjuk, ont i halsen och feber men ändå bestämde jag mig för att jobba. Varför vet jag inte, jag nådde budget redan i onsdags fm.. Förmodligen är det för att jag ska dricka öl ikväll, det Kan man
Inte göra med sitt samvete om man är hemma från jobbet. Så nu står jag utanför Hemköp i Vällingby, det låter som ett helvete att stå i 9 timmar och jaga folk utanför en matbutik men det är ganska kul faktiskt :) Sen är det semester och jag börjar göra listor på saker att göra:
*Läsa böcker
*Träna massor
*Åka Ut på sjön och njuta brutalt.
*fiska och lägga nät och äta farmors smörstekta aborrfileer 
*åka till Falsterbo <3<3 
*gå på världens coolaste festival (uddaferrivalen)
*Lyssna på sommarpratarna
*Sticka en halsduk
*Börja titta på Brottet
*Ha världens bästaste sommar!!
Planen är alltså att dricka öl ikväll, åka till veda på
Hästtävling imorrn, sen träffa Sarah, Rizz och Frida på kvällen och mysa slash ha kul med
Mina älsklingar <3 på söndag ska Sarre göra ögonfransförlängning på mig
Och sen blir det Åland och EM-final!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback