Midsommar

På ingång! Jag är på väg till Åland för andra gången den här veckan. Ska njuta brutalt av allt som är vackert och av sällskapet av mina underbara barndomsvänner <3 Och ikväll är det första kvartsfinalen och Portugal kommer vinna :) I övrigt har jag fortfarande inte helt löst problemen med betygen, väntar just nu på att en rektor i Täby ska skriva under och sen faxa in till stan och efter det ska en rektor där skriva under och sist ska världens underbaraste Klara hämta mina betyg och posta. Det har varit ett svettigt dygn och jag har drömt mardrömmar i natt.. Men man ska känna att man lever ibland :) Sjukt underbart av Klara att ställa upp, önskar att jag var lite mer som henne, det var bara helt självklart att hon skulle göra det för mig, en avdankad kollega liksom. "men självklart, det löser sig pinglan" på lite skön norrländska. Mer Klara åt folket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback