B-day

På ingång och jag längtar :) Planen är att fira med champagne och jordgubbar i sängen, sen ska jag baka för mina vänner kommer över på cheesecake-buffé :) På fredag har jag lite annat planerat så kan inte riktigt få in någon födelsedagsfest men på lördag ska jag och mamma plus hemkommen bror ut och äta och fira lite mer och på söndagen kommer min släkt :D Love it!! Och ikväll har jag och Rizz bestämt att dricka drinkar på after beach-premiären, fler är hjärtligt välkomna att joina! Jag ska fira ny ålder, att jag är ledig till efter midsommar och att jag säljer bra på mitt nya jobb :) Idag sålde jag 13 och jag är inte ens på ingång ännu, har långt Kvar till toppform och snart så får jag jobba med en av mina favoriter och då kommer vi sälja som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback