Hjärtekrossad

Okej alla vet att jag är en galen fangirl och att det bästa jag vet är off screen-couples. Typ Robert Pattinson och Kristen Stewart. Och nu har idioten gått och varit otrogen? Så ledsen!!! Men hoppas han dumpar henne för hon är inte värd Robert. Jag hatar henne!
 
Men dagen är trots detta inte helt förstörd för idag har det varit sol, 21 grader i vattnet och Timbuktu på rockoff ikväll :D Igår såg vi först Norli & KKV. Hade inga förväntningar som helst men dom var svinbra och ena killen så het att man dog lite. Bra drag iaf och så underbart taggande att bara stå och hoppa upp och ner i en svettig folkmassa.
 
 
Imorrn kommer Catta, Sarah, Fido och Nisse hit. Ska bli sjukt kul!! Måste bara säga farväl till mina 4 nya pojkvänner (födda år 94/95) innan Nisse kommer... ::(:( Men va röj det ska bli!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback