Västerort

Igår var jag varit i typ Jakobsberg hela dagen. Det var roligt att se någonting nytt och sen ännu roligare att åka därifrån. Jag avskyr allting som inte är norrort. Det bästa med hemma (Täby) är att man alltid träffar så mkt trevligt folk vart man än går. Jag gillar spontana möten. Typ som i söndags när jag, cattap och Nisse var på xxl och träffade Adde och Alex. Och sen kom Ludde och Tessan Helt random på samma gång och sen träffade vi Jennie utanför. Och alla spontanköpte skridskor så det blev en liten skridskotillställning sen också. Helt spontant och bra!
I jberg träffade jag ingen och det var kallt som ja jag vet inte riktigt vad.
Men jag överlevde....
Just nu är jag med min vita kompis Malin s och pratar om allt som är idiotiskt och asnördigt. Snart kommer min andra halva, den vita cattap. Glömde även att nämna att jag också är med Barn!!!! Oj jag glömde ett y, menar ju såklart Barny! Den mörkhyade barny.
Förresten så börjar jag bli lite orolig, mina 2 favoritprogram är på spåret och Antikrundan, i helgen ska jag bara basta och gå och lägga mig kl 21 och sen typ sticka en halsduk. Mitt liv som pensionär väntar på mig! Och jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback