Onsdag

Jag har slutat vara bitter, brukar inte vara det i längre perioder bara typ någon dag då och då. Men det är faktiskt rätt kul att vara bitter ibland :)
Just nu är jag bara trött och allmänt seg. Och så lite lagom med ångest på det för det finns en himla massa grejer jag borde ta tag i (som jag inte orkar ta tag i). Hej och hå vad kul man kan ha
I helgen är jag ledig, tror att jag ska göra typ ingenting. Möjligtvis åka skridskor, lite längdskidor och typ basta i flera timmar. Och kolla på filmer som man gråter till. Det var länge sen jag grät, tror att senaste gången var under idrottsgalan när Lisa Miskovsky sjöng Fields of gold och en film med typ stefan liv, jan svanlund och co spelades upp. Sjukt sorgligt faktiskt.
Sedan grät jag nästan en liten tår igår när jag kollade på gg. Men nu är det över för all framtid. Han som gör serien är typ handikappad så jag orkar inte kolla längre. Tyvärr

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kom över till åland i helgen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback