Back to life

Min livskris är över, iaf för den här gången.. Om något halvår eller så kommer jag säkert ha en eller två dagar igen då allting bara är grått och sjukt tråkigt.........
Dagen igår började iförsig på ett vidrigt sätt, det gick sjukt dåligt på jobbet, var i upplösningstillstånd och ville lägga mig ner och grina. Pratade med mamma i tele och hon var väldigt orolig för att jag lät så nere och jag beklagade mig, "jag kommer inte vinna idag buhuhuhu" och då garvade hon och sa bara "var det inte värre än så?" och då insåg jag att jag lät som en omogen 10-åring och sen ryckte jag upp mig och hade superkul och nu har livet återvänt :D
Nu ska jag åka till Arlanda, ska till götet med mamma, min faster och min kusin. Jag älskar att umgås med min släkt så det kommer bli suuuuper. Kommer dock grina lite när jag tänker på vad som kommer hända i Gbg nästnästa helg, Gbg horse show och jag ska inte dit :o Det är inte lätt det kan jag lova men jag kan verkligen inte åka dit i år, en stor sorg i mitt hjärta :( Kommer kanske också må pyttepyttelite dåligt i kväll iaf jag missar något sjukt roligt. Men ska försöka överleva, kanske tröstshoppar lite i götet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback