Topp 3

1. Sveriges första medalj till Sara!! Och ridsporten fick 4 helsidor i DN i morse! Har vanliga människor äntligen börjat förstå hur fantastisk och spännande våran sport är? Lite mediaträning för ryttarna nu bara så att vi på bästa sätt kan ta till vara på mediautrymmet som ridsporten äntligen får :)
 
2. Pad thai i korsningen Odengatan/Upplandsgatan. Helt sinnessjukt nice!
 
3. Ed Westwick som är den enda mannen som sportar en one piece och flipflops och på samma gång är sexig!
 
Botten:
 
1. Jobba under sommaren, jobba under os-sändningar...
 
2. Otrohet som splittrar bra par.

 
3. Att mitt hjärta skriker efter Åland. Vill inte vara hemma :( Saknar sommar, hav och mina underbara vänner som jag har vant mig vid att träffa varje dag. Vill ha fler roliga sommarkvällar på Åland med trevliga öbor!
 
                                     Mer sommar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback