Är sommaren slut nu?

Denna eviga sorg när tiden springer ikapp en och man får lov att inse att det nog faktiskt är så att sommaren är över. Inget mer sola på bryggan, inget mer åka båt, inget mer hoppa från klippor, inget mer Juni eller Juli och snart inget mer augusti. Allt blir mycket lättare då...Får tacka för en bra sommar med en hel del härliga minnen iallafall! Med från mina livsåskådnings-veckor på åland har jag tusen nya insikter och klarheter, ändå är jag mer förvirrad än aldrig förr. Man ser väl aldrig riktigt klart kanske? i fredags när vi spelade ölspel och alla var tvungna att prata danska fick jag en uppenbarelse "livet är som att prata oförståelig danska, hälften förstår man inte alls och resten är ren och skär idioti!" Typ nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback