Signed sealed delivered

Börjar gilla mitt nya liv ganska rejält. Förutom att plugga en del hinner jag med en himla massa bra saker, tex. Så har jag börjat träna igen, har faktiskt börjar ganska bra, förra veckan blev det 5 dagar och den här veckan är målet också att träna alla dagar utom torsdag och söndag. Och dessutom ta i lite mer så jag får träningsvärk!! Något annat jag hinner med är att träffa mina vänner lite mer ofta, i söndags hann jag träffa mallan och spong, mina två bästa vänner sen 10 respektive 0 års ålder. Älskar er!! Sen så hann jag även träffa Heddan och Jonas, två helt fantastiska människor hjärta hjärta. I måndags blev det sedan en date med Spongebob och mallab igen och sedan träffade jag Matilda för att prata lite. Igår träffade jag Rizz, hon visade upp riktiga husmors-skills genom att baka den godaste rulltårtan någonsin!! Och så pumpade vi högljudd partymusik och dansade. Idag ska jag träffa två personer som jag saknar från det livet när jag istället jobbade heltid, Sanna och Oscar. Glömmer aldrig de människorna jag jobbade ihop med under den roligaste tiden i mitt arbetande liv. Det är de roligaste jobbet jag haft, det jobbet jag känt att jag mest hör hemma på och de arbetskamraterna jag trivts bäst med. När jag förra veckan jobbade på det cafeet jag jobbade på förut så dök längtan efter att få stå och sälja upp ganska fort, tillslut skrek hela min kropp efter det. Sjukligt!
Men jag gillar att ha tid och vara med mina vänner, njuta av vårvädret och spendera otaliga timmar med att skriva böcker som aldrig kommer bli färdiga. Många timmar går också åt till att drömma om sommaren. Jag går visserligen året runt med en längtan så stor att det nästan gör lite ont i kroppen men nu är jag snart där igen, på den platsen jag älskar mest av allt. Det blir annorlunda på många sätt i år. Det blir tomt. Men det ska ändå vara precis som vanligt på många sätt och det ska fortsätta vara den underbaraste platsen på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback